Training
Gastgerichtheid en actieve verkoop

Praktische informatie

  • Duur

    2 dagdelen van 4 uur.

  • Kosten

    Deze training wordt op maat ontwikkeld. Neem contact op met SVO voor een vrijblijvende kostenindicatie.

  • Locatie

    Deze training kunnen we bij jou in het bedrijf verzorgen of op een van de SVO-locaties.

Bij jou voelen klanten zich direct welkom en op hun gemak. Op een vlotte en vriendelijke manier ga je het gesprek met mensen aan. Je beantwoordt hun vragen en wijst ze actief op producten die hun aankoop nog beter en completer maken. Door op de juiste manier te communiceren heb je invloed op het aankoopproces en waarderen klanten jouw inbreng. Je leert het in de training gastgerichtheid en actieve verkoop.

Dit leer je

  • Communicatie

    Openingszinnen, gewenst gedrag.

  • Verkoop

    Up-selling, bijverkoop en productcombinaties.

  • Klant

    Klantbehoeften en gedrag herkennen.

  • Houding

    Proactief te werk gaan.

Dit leer je

  • Communicatie

    Openingszinnen, gewenst gedrag.

  • Verkoop

    Up-selling, bijverkoop en productcombinaties.

  • Klant

    Klantbehoeften en gedrag herkennen.

  • Houding

    Proactief te werk gaan.

Dit kun je er mee

Na de training kun je:

  • Je begrijpt gasten beter en kunt ze daardoor goed van dienst zijn.

  • Je hebt invloed op de koopbeslissing van de gast.

  • Je wijst mensen op een prettige manier op vergelijkbare en aanvullende producten.

  • Je zorgt ervoor dat mensen de zaak tevreden verlaten en dat ze graag bij je terugkomen.